ДНЗ 32Понеділок, 23.10.2017, 03:55

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методична сторінка | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Опрос
Оцініть сайт
Всего ответов: 96

Погода

Ваша IP-адреса

МЕТОДИЧНА  СТОРІНКА

 

 

Вихователь  - методист.   Хто це?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітньо-виховний процес в дитячому садку. Методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи навчальними посібниками, іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами, музеями та ін.

                     

 Вихователь - методист

проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дитячому садку...

Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

 

Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.

Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

 

Методична  служба    виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом

і  за  їхнім запитом    наступні  функції:

  • забезпечення професійною інформацією;
  • організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
  • підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;
  • діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
  • організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
  • допомога педагогам в підготовці до атестації;
  • організація підвищення кваліфікації;
  • допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
  • методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

 

 

 

Завдання методичної служби дошкільного навчального закладу

відносно окремих педагогів:

  • підвищення рівня володіння педагогічними знаннями;
  • вивчення й використання у своїй професійній діяльності сучасних педагогічних технологій, методик, прийомів і способів успішного навчання й виховання;
  • мотивація педагогів до інтересу, потреби у формуванні й удосконаленні вміння займатися творчою педагогічною діяльністю;
  • підвищення рівня педагогічної майстерності, у тому числі і педагогічної гнучкості;
  • створення умов і сприяння щодо потреби у самоосвіті;
  • підвищення рівня психологічної готовності та інформаційної оснащеності вихователя;
  • формування й розвиток стійких моральних і професійних поглядів і цінностей;
  • вивчення й використання на практиці сучасних способів діагностування успішності розвитку дошкільника, форм, методів і прийомів організації серед дітей дошкільного віку саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення;
  • підтримка й супровід педагогів, що розробляють і реалізують авторські програми, методичні рекомендації, посібники;
  • інформаційне забезпечення педагогів.

 

Завдання методичної служби щодо роботи з педагогічним колективом:

  • узгодження понять, цінностей, вироблення єдиної педагогічної позиції;
  • збереження й підтримка традицій, що не вичерпали себе;
  • сприяння створенню й підтримці творчого, конструктивного педагогічного середовища;
  • робота з батьками;
  • організація та педагогічна й змістовна підтримка інноваційної діяльності педагогів;
  • використання різноманітних стимулів, способів і організаційних рішень для підвищення кваліфікації педагогів;
  • створення умов для формування, розвитку, об'єктивної оцінки й широкого використання передового педагогічного досвіду;
  • організація, стимулювання, сприяння суспільно-педагогічної діяльності педагогів.

 

 

Принципи  методичної  роботи:

  • Педагогічна співпраця з вихователем
  • Робота в режимі довіри, доброзичливості
  • Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
  • Принцип допоміжно-регульованого контролю
  • Надання вихователеві права вибору
  • Системність методичних заходів
  • Щоденна допомога
  • Випереджувальний характер методичної роботи.

        Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога

здійснюється робота за такими напрямками методичної роботи:

  • Курси підвищення кваліфікації
  • Науково-практичні семінари
  • Розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах
  • Узагальнення досвіду роботи педагогів

 

Методична робота з кадрами:

  • Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
  • Курсова перепідготовка
  • Атестація педагогів
  • Наставництво
  • Педради
  • Семінари
  • Консультації
  • Колективні перегляди
  • Робота творчої групи

 

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:

  • Круглий стіл, диспут, консультації
  • Інтерактивні лекції
  • Навчальні тренінги
  • Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп
  • Вивчення структури та оснащення матеріального середовища
  • Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

 

 

 

 

 

 

В 2016-17 навч. році ДНЗ №32 працює за темою:

Національно - патріотичне виховання

 

 

ВИЗНАЧНІ ДАТИ:

2 січня - День Соборності України

21 лютого - Міжнародний день рідної мови, встановлений

ЮНЕСКО з метою захисту мовної й культурної багатоманітності.

9 березня - день народження Т.Г. Шевченка

2 квітня - Міжнародний день дитячої книги

28 червня - День Конституції України

24 серпня - День Незалежності України

14 жовтня - День захисника Вітчизни

9 листопада - День української писемності та мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу

Пошук

Час

Радіо
Слушать онлайн радио


Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz