ДНЗ 32Середа, 22.11.2017, 06:53

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Музична діяльність | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Опрос
Оцініть сайт
Всего ответов: 98

Погода

Ваша IP-адреса

                       Музична  діяльність
 
 
 
"Кожна дитина - це багатогранний діамант,
який обов"язково заграє  усіма барвами веселки,
коли потрапить до рук майстра"
 
 
 
 
 

У садочку нашім зранку  чути музику і спів.

Це  працюють музиканти,  танцюють  і  навчають  малюків.

                                                                                                                                                                                                                

 

 

 

 

Музкерівник: 

Цвелих Олена Григорівна

освіта - повна  вища

Спеціаліст  вищої  категорії

стаж роботи – 32 роки

Має  педагогічне  звання:  

 «Вихователь-методист»

 

 

 

Музкерівник:

Хайнацька Лариса Євгеніївна

освіта - повна  вища

Спеціаліст  вищої категорії

стаж роботи - 20 років

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  

 

 

                                                                           Музика, як казка, музика — жива.

           І не треба серцю будь-які слова.

                                     В музиці — найвищі ніжні почуття.

                                    В ній любов і туга, та саме життя.

                                    Музика, як море, то штормить, то ні.

                                 Там знаходить серце рятівні вогні.

                               Музика, як сонце, гріє нам серця,

                                                              Їй нема початку і нема кінця.

                                                          І чого не зможеш словом досягти,

                                                        В музиці розкажеш щиру правду ти.

 

 Музыкальная пауза

 

 

 

 

 

 

 

Зовнішній вигляд дітей на музичних заняттях

 


Музичне заняття в дитячому садку проводиться два рази на тиждень у кожній групі. У ці дні діти приходять в музичний зал, де все приготовлено для успішного проведення музичного заняття.
Для того, щоб дитина могла вільно рухатися під час виконання вправ, танців необхідно відповідне взуття. Перш за все, воно повинно бути фіксоване. Наприклад, чешки або сандалі.  І зовсім неприпустимо, щоб дитина була в кімнатних тапочках,  «сланцях» або просто в «шльопанцях».

          На музичних заняттях ми привчаємо дітей бачити гарне, пробуджуємо інтерес до навколишнього світу і його краси. А як же це зробити, якщо наші дівчатка приходять на заняття неохайні, а хлопчики в пом'ятому одязі? Дуже важливо, щоб дівчатка були одягнені в спідниці, тому, що інакше їм просто не вдається поставити руки на спідницю під час танців. Це призведе до того, що у них з'явиться звичка тримати руки в повітрі, навіть коли вони будуть у спідниці або платті на святі. Хлопчики перед початком заняття обов'язково повинні добре заправити сорочки в штани, щоб виглядати естетично.

Ми дуже просимо Вас, дорогі батьки, одягайте дітей по сезону.

Слідкуйте за акуратністю їх зовнішнього вигляду.


         

Мета  діяльності  музичного  керівника :

1. Розвивати музичні здібності дітей ( музикальність, музичну пам’ять, слух, уяву, відчуття ритму )

2. Сприяти розширенню уяви про навколишній світ.

3. Вчити дітей емоційно реагувати на музику.

4. Виховувати здатність сприймати, відчувати і розуміти музичний твір, розвивати творчі здібності дошкільнят.

5. Виховувати любов до мистецтва.

6. Пробуджувати творчу активність.

                                                                               

                                                                   

 

Основні  завдання  музичного  керівника:

1. Навчити дітей необхідним вокально-хоровим навичкам.

2. Виразно і емоційно передавати настрій і характер пісень.

3. Навчити правильно брати дихання, інтонувати мелодію.

4. Виконувати основні музично-ритмічні рухи.

5. Ритмічно грати на музичних інструментах, імпровізувати, фантазувати.

6. Відчувати і розуміти музику.

7. Розвивати музикальність( розвивати слух, пам’ять, мислення )

8. Ознайомити дітей з нотною грамотою.

9. Викликати бажання рухатися під музику.

10. Заохочувати і зацікавлювати дітей до музичного мистецтва.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                              

Як розвивати музичні здібності дитини? 

Музика для малюка — чарівний світ радісних почуттів і переживань. Але цей світ лише тоді стане зрозумілим і близьким, коли в дитини будуть розвинуті музичні здібності й насамперед музичний слух та емоційна чутливість.
  Чи можна розвинути музичні здібності у дітей? Які види художньої діяльності найбільш доступні дошкільникам? Коли і як прилучати малят до музики? Цій багато інших запитань ставлять батьки. Що ж, знати це справді дуже важливо.
    На думку вчених музичний розвиток починається дуже рано. Пригадайте, як сприймало музику ваше немовля, коли йому ще й року не було: воно немов завмирало, реагувало усмішкою, окремими рухами. Спершу ви спонукали маленького плескати в долоньки, розгойдувалися в такт музики, а дещо пізніше помітили, що воно й саме цього прагне. А як люблять трохи старші малята дитячі пісеньки, мультфільми, в яких багато музики! 
    Розвиток музичних здібностей може здійснюватися в різноманітній діяльності, яку організує з дитиною дорослий: під час занять співами, ритмікою, танцями, слухання музики, гри на інструментах.
    Насамперед треба розвивати емоційну чутливість до музики, що починається з уміння сприймати контрастний настрій (характер) пісень та інструментальних п’єс. Усі діти виросли під колискову музику. Вона заспокоювала, заколисовувала, створювала приємний стан. Під мамин спів дитина спокійно засинала і, як правило, міцно спала.
Ось ви ввімкнули програвач чи магнітофон. Подивіться, як поводиться дитина під час слухання музики, чи захоплена вона твором, який слухає. Про це можна судити за її позою, рухами, мімікою, жестами. Уже в дошкільні роки у дитини з’являються улюблені твори, вона хоче їх слухати, радіє, коли вони звучать. Маля захоплює звучання власного голосу чи музичного інструменту. Йому потрібна різна музика: весела, сумна, повільна, швидка тощо.
    Дитина 4-5 років може визначити жанр музичного твору. Можна запропонувати послухати декілька п’єс П.І.Чайковського: «Нова лялька» і «Хвороба ляльки» з «Дитячого альбому».
«Послухай уважно музику, — кажете ви, — подумай, яка вона, про що може розповісти». Реакція на музику в цьому віці дуже безпосередня, дитина звичайно правильно визначає її характер.
Щоб посилити сприймання музичного твору, можна використовувати музику як фон при розгляданні художньої картини або слуханні казки, при малюванні чи ліплені.
Чим частіше звучить музика, доступна дитині, вдома, тим більше шансів виховати в малюка любов до неї.

 

 

                                                                              

Колискова в житті дитини 

Виховання дитини пов’язане з радощами та розчаруваннями, досягненнями і невдачами. Мабуть, цієї двоїстості нікому з батьків не уникнути. Але як зробити так, щоб спілкування з власною дитиною, її виховання давали насолоду і щастя? Адже, як учить народна мудрість, за добрих дітей Бог дає віку батькам, а за поганих – вкорочує.
Сьогодні, на жаль, сприймається як норма те, що батьки мало часу приділяють вихованню дітей, а роль домашнього вихователя виконує телевізор. Оскільки ж телевізійні передачі не фільтруються батьками, то діти виховуються на мультфільмах, фільмах, різноманітних шоу, які часто не те, що не несуть ніякої виховної ідеї, а, навпаки, завдають шкоди розумовому та психічному розвиткові малюків. Прикро, що деякі сучасні батьки усвідомлюють лише два свої обов’язки — нагодувати та гарно вдягнути дитину. Але цього зовсім недостатньо, аби дитина виросла порядною людиною, повноцінним громадянином.
Дітям украй необхідна присутність дорослих та постійне спілкування з ними.
Молоді батьки недооцінюють величезне виховне та пізнавальне значення фольклору. Адже мало хто з них самих може пригадати, що їм колись співали колискових пісень.
Українські колискові пісні завжди привертали увагу дослідників народної творчості, поетів, композиторів. Пісня матері зачаровує своєю ніжністю, мелодійністю, несе тепло, яке може випромінювати лише голос рідної людини, фізіологічно й чуттєво міцно пов’язаної з малям. Саме під впливом колискових пісень, які дослідники ще називають материнськими, у дитини виховується любов до природи, Батьківщини, повага до старших. З раннього дитинства малюк живиться звуками рідної природи. Через пісню запам’ятовуються фонетичні, лексичні й морфологічні її особливості, що пізніше допомагає людині передавати найтонші відтінки почуттів і думок. Так поступово, в ненав’язливій формі відбувається перше усвідомлення своєї національної самобутності.
Магія колискових пісень полягає у своєрідній манері виконання. Багаторазове поколисування, повторення однієї і тієї самої музичної фрази-поспівки у вузькому діапазоні із застосуванням одноманітної ритміки позитивно впливає на фізичний стан дитини, гіпнотично впливає на фізичний стан дитини, гіпнотично діє на її психіку й швидко заколисує. «Материнські» пісні можна вважати першоджерелом духовності, моральності, чемності, чесності. Це перші поетичні та музичні твори, до яких долучається малюк. Непомітне введення у світ мистецтва через колискову, поза сумнівом, формує у дітей любов до української культури, народного мистецтва.
Колискова пісня цікава дітям своїм змістом, яскравими образами, кумедними ситуаціями. Головний персонаж багатьох з них – Котик. У народних казках, потішках, кіт завжди постає другом людини, що оберігає її від злих сил. Він може бути сірий, білий, волохатий, інколи котів може бути і двоє.
Основна мета колискових пісень, де котик головна дійова особа, — заспокоювати, бо сон приносить дитині здоров’я, дає сили, а яка мати не бажає своїй дитині цього? Отож саме кіт і виконує функцію присипання маляти.
Сьогодні у вжиток входять не тільки народні колискові пісні, а й ті, що створені поетами та композиторами. Цікаво, що в них поєднуються сучасні тенденції з елементами традиційних українських народних колискових. Новим у них є насамперед музичне оформлення пісні (аранжування). Використання сучасних музичних інструментів дає змогу створити музику, насичену ефектами, безумовно привабливими для дітей. З’явилися в колискових піснях і новітні елементи, персонажі, предмети з життя сучасної дитини. Звичайно, діти краще сприймають пісні про те, чим вони живуть сьогодні. Водночас вважаємо, не варто відкидати й те традиційне українське, а саме: величезний виховний потенціал, магічну енергетику, яка передається від покоління до покоління.


Отже, нехай ваше малятко росте здоровим і веселим!

 

 

 

 

null

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу

Пошук

Час

Радіо
Слушать онлайн радио


Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz