ДНЗ 32П`ятниця, 20.04.2018, 02:09

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Публічні кошти | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Опрос
Оцініть сайт
Всего ответов: 99

Погода

Ваша IP-адреса

 

На виконання вимог ЗУ «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII  розмістили  наступне посилання на сайт з приміткою:

 

Інформація про надходження та використання коштів розміщена на https://spending.gov.ua (вкладка «Пошук за розпорядниками»), код ЄДРПОУ платника - 25166658

 

або за посиланням:

https://spending.gov.ua/disposers?p_p_id=searchdistribportlet_WAR_EdataPortletportlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1

ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ФІНАНСОВИХ ЗВІТІВ ЗА 2017 РІК НА ВКЛАДЦІ   "ЗВІТИ" ВСТАНОВИТИ ПЕРІОД - 2017 РІК

 

 

 

ЗВІТ

 

КЕРІВНИКА

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

(ясла – садок) комбінованого типу № 32

ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ

Малікової Лариси Вадимівни

 

ПЕРЕД

КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ.

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017

 

 

       ДНЗ засновано в 1966  році, передано на баланс Кременчуцькій  міській  раді  в 1997 році.

    У своії роботі на посаді кекрівника керуюсь нормативно-правовими документами  щодо матеріально-технічного забезпечення, а  саме: Законом України «Про дошкільну освіту» «Санітарними правилами обладнання і утримання дитячих дошкільних закладів», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305 (п. 49 – 54), «Типовим переліком обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок дошкільного навчального закладу, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2002р. №509, листом Міністерства освіти й науки України від 17.03.2006р. №1/9 – 153 «Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах», інструкцією про ділову документацію дошкільного закладу, затвердженою наказом Міністерства освіти України від 302.01.1998р. №32 та наказами, розпорядженнями управління освіти.

У закладі працює груп: 11

Для дітей дошкільного віку - 6 групи, раннього віку – 2 групи, спеціального призначення – 3 групи .У них виховується 210 дітей, у т.ч., дошкільного віку 142, ясельного віку 40, дітей з вадами мови, слуху - 28.

Наповнюваність груп: 140 % (у % від норми)

Працює 56 працівників, у відпустках по догляду за дітьми до 3-х років – 5.

Педагогів – 26  у т. ч. сумісників - 2, медсестра -1, технічно-обслуговуючого  персоналу  – 30.  Із загального числа працюючих  працівників, 15  мають повну вищу освіту, один –  навчається у вищому навчальному закладі. 16 осіб мають неповну вищу освіту, всі інші 22  – середню та середньо-технічну.

Завідуюча, я  - Малікова Лариса Вадимівна  на посаді з 2004 року.

  Дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом. Вакансії на сьогоднішній день відсутні.

Наказом по дошкільному навчальному закладу на початок 2016 -2017 р. навчального року педагогічні кадри закріплені за певною віковою групою. Відповідно до штатного розпису  дошкільний заклад повністю забепечений обслуговуючим персоналом, помічників вихователів – 11, шеф-кухар -1,  кухарів- 2 ,   машиніст з пранню -2, комірник - 1, кастелянка-1, 6 сторожів.

   Заклад побудований за типовим проектом та розрахований на  198 місць.

      Всі приміщення дошкільного закладу обладнані всім необхідним інвентарем, оснащені  меблями, відповідно до росту і  вікових особливостей дітей. Групові кімнати для дітей відремонтовані, затишні, естетично оформлені,  облаштовані  ігровими зонами,  забезпечені обладнанням для проведення  загартування.     У дошкільному навчальному закладі є  спортивний та музичний зали.  Музична зала постійно оформлюється відповідно до періоду року та календарних подій. За рахунок дванадцятої групи, в закладі влаштована спортивна зала.

 Для ізоляції хворих дітей у дошкільному навчальному закладі є ізолятор.

У дошкільному навчальному закладі наявний харчоблок, який забезпечений спеціальним обладнанням: 2 електроплити, 1з них з  духовкою, водонагрівач, 5 холодильників, 1 – морозильна камера, але велике холодильне обладнання -  застаріле, тому що було вироблено 1970-72 року випуску, всі строки експлуатації  давно вийшли.   Є один новий холодильнк. Харчоблок забеспечений достатньою кількістю посуду різного розміру, який промаркеровано згідно санітарних вимог. Протягм кожного року постуд постійно поновлюємо.   Продукти зберігаються на спеціально  обладнаних стелажах.

      Дошкільний навчальний заклад забезпечений  пральною кімнатою, в якій розташовані 2 пральні машини, є котел для нагріву води. Миючими  засобами   забезпечені повністю, за рахунок спонсорської допомоги батьків. В  наявності кімната для   прасування білизни. Заміна білизни проводиться згідно графіка, але не рідше одного разу на 10 днів.  Прання білизни здійснюється побутовими пральними машинами.

      Методичний кабінет сучасний, естетичний, змістовний. Він обладнаний спеціальними шафами, в яких зберігається художня та методична література, а також посібники для проведення навчальних занять. Матеріал систематизован за різними розділами. В кабінеті створені усі умови для самоосвіти вихователів, є накопичений передовий  педагогічний  досвід дошкільного закладу.     Оформлені куточки: самоосвіта,  куточок атестації, педагогічний календар та робоча дошка.

              Є у нас  й технічні засоби навчання:  телевізор,  DVD, музичний центр. Всі технічні засоби навчання знаходяться  вробочому стані, постійно використовуються педагогами  та зберігаються в належних умовах.

           Система водопостачання в робочому стані. Опалювальна система дошкільного навчального закладу перебуває в належному стані. Сантехніка та санітарно-технічне обладнання знаходиться в робочому стані, але потребує постійного  ремонту в окремих групах.

         Дошкільний заклад готується до роботи в осінньо-зимовий період. Теплового режиму дотримуємося. Середня температура повітря в осінньо-зимовий період в закладі +(20 – 24) °С.

    Всі приміщення дошкільного закладу естетично оформлені, з урахуванням вимог сьогодення.

  Дошкільний заклад розміщений у мікрорайоні, на відокремленій зеленій ділянці. На зелених ділянках розташовані групові майданчики, городи, господарський майданчик та зелені насадження. Устаткування на ділянках   надійно і стійко закріплено.   Територія закладу і розташовані на ній приміщення відповідають санітарним нормам, їх площа складає 0,7 га. Територія має огорожу. Постійно оновлюється озеленення – проводиться вирубування старих дерев і висаджання нових кущів. Пролема вирубування старих дерев ми вирішили в минулому році,  відповідні служби міста їх повирубували та прибрали.

        У дошкільному закладі є протипожежний інвентар:   вогнегасники, пожежний щиток, розроблені плани евакуації дітей на випадок пожежі,в  наявності  наочна агітація. В закладі відсутня автоматична пожежна сигналізація.     Вчасно, щорічно   здійснюємо заміри опору ізоляції електромережі.

             Згідно з Законом України «Про охорону праці», у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці та техніки безпеки. Призначено відповідального з питань охорони праці. Наказом по дошкільному  закладу затверджені інструкції з безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності учасників навчально – виховного процесу.  Робота з охорони праці здійснюється згідно з нормативною базою та заходами безпеки праці, систематично ведеться належна документація.

       У приміщеннях закладу в наявності всі   інструкції щодо використання технологічного обладнання. Усі меблі, шафи для роздягання, спортивне обладнання, дзеркала надійно укріплені. Згідно  правил пожежної безпеки в закладі є аварійні виходи, в наявності план евакуації дітей на випадок виникнення пожежі.

      За 2016 - 2017 н.р. в дошкільному закладі нещасних випадків з дітьми і працівниками під час навчально – виховної роботи,  не відбувалося. Було  зафіксовано декілька випадків травмування дітей вдома. Вихователями здійснюється робота щодо попередження нещасних випадків з дітьми, проводяться консультації, індивідуальні бесіди.      У дошкільному закладі забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів  з техніки безпеки. Не допускаються до роботи працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.

Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників. Діти працівників закладу мають змогу відпочивати в   таборах відпочинку за рахунок фонду соціального страхування та профспілки. Забезпечена видача робітникам спецодягу, інших засобів індивідуального захисту, миючих засобів.

Організовано проводяться медичні огляди працівників двічі на рік: в жовтні ту в квітні. Медогляд проходять як педагогічні працівники, так й обслуговуючий персонал. Працівники харчоблоку знаходяться під наглядом медсестри, обстежуються вчасно й систематично.

     В дошкільному навчальному закладі  ми чітко дотримуємося  режимів: провітрювання, тепла та освітлення приміщень. Режимом дня також  передбачено достатнє перебування дітей на свіжому повітрі. Розклад занять складено згідно з програмою розвитку дітей дошкільного віку «Дитина » та за програмою для старших дошкільників «Впевнений старт», з дотриманням тривалості занять.

     У закладі щоденно здійснюється вологе прибирання при відкритих вікнах та фрамугах. Підлога миється двічі на день, при цьому один раз з обов'язковим відсуненням меблів.  В музичних та спортивних залах прибирання проводиться після  кожного заняття. Вологе прибирання приміщень здійснюється  з застосуванням миючих засобів, генеральне прибирання проводиться щомісяця і по епідеміологічним показанням.

 Сантехнічне обладнання, обладнання харчоблоку, пральні ремонтуємо постійно, протягом року внаслідок того, що техніка не сучасна, постійно виходить з ладу.

Згідно з режимом роботи дошкільного закладу здійснюється триразове харчування дітей дошкільного віку. Організовано повноцінне, різноманітне харчування дітей в дошкільному закладі. Щоденно складається меню, що задовольняє фізіологічні потреби дитячого організму в основних харчових речовинах. В 2016 -2017  р. діти раннього віку харчувались на 13.00 грн. дошкільнки – 18.50 грн, діти в цілодобовій групі – 22.00  грн. Сплата за харчування дітей   змінилася у січні 2017 року, Батьки сплачують 60 % від вартості харчування в закладі,   Ціни на продукти харчування стрімко зростаютьй постійно коливаються. Виконання  натуральних норм харчування становить 79%. За приписом лікаря, деякі діти отримують дієтичне харчування. Я,  особисто, здійснюю загальне керівництво за організацію харчування в закладі, а  старша медична сестра слідкує: за безпечністю та якістю  продовольчої сировини, яка надходить до закладу, контролює вихід, безпеку, якість страв, контролює процес приготування страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблока.

Охоплення підвіщенням кваліфікації педагогичних працівників становить 100%. План підвищення кваліфікації (по роках) повністю виконується. В річному плані роботи передбачені заходи, спрямовані на підвіщення профессійної майстерності педпрацівників. У дошкільному закладі атестація проходить відповідно до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників». План атестації виконується в повному обсязі. Всі педагоги  мають відповідну  спеціальну педагогічну освіту. У нас працюють 11  педагогів, які мають вищу кваліфікаційну категорію, 4 - педагогічне звання «вихователь-методист», 1 – «старший вихователь»,  2 – I кваліфікаційну категорію, 1 – мають II кваліфікаційну категорію, всі інші – спеціалісти. Рівень професійної майстерності працівників кожного року зростає.

   На виконанні статті 19 Закону України «Про дошкільну освіту», статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування», Наказу Міністерства освіти і науки України №1/9 – 263 від 7 травня 2007 року «Про організацію обліку дітей дошкільного віку», згідно наказу від 03.06.2016 за № 45 о/д «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»  педагоги провели облік дітей дошкільного віку  нашого мікрорайону. Зібрали банк даних про неохоплених дітей, побували в їхніх родинах, з’ясували причини, з яких дитина перебуває вдома. Станом на 01.09.2016  р.  не охоплених дошкільною освітою складало 6 дітей різного віку. Батьки дітей які не відвідують дошкільни заклад, не  зверталися за консультацією щодо навчання й виховання.

  В закладі ведеться робота щодо відстеження відвідування дітьми закладу. Середній показник відвідування ДНЗ становить: 70 %, але навесні та в сприятливі погодні умови – 86% відвідують заклад. Спільна робота медперсоналу та педагогів з оздоровлення дітей дає свої  результати, наприклад, в ясельних  групах  «Капітошка», вихователі  Луценко Н.П..  «Сонечко», вихователь Міщенко Я.В., Іващенко О.В.. стан відвідування дітьми дошкільного закладу  складає 60-70%.  Стабільно високі показники з відвідування дають старші групи та групи спеціального призначення.

У ДНЗ створюються умови для соціального захисту дітей пільгового контингенту. Тобто, дітям  з вадами слуху, мови надається безкоштовне харчування. Також пільги мають:

  •  багатодітні сім’ї,  у нас таких дітей – 9.
  • діти, які постраждали від ЧАЕС 0
  •  діти, позбавлені батьківського піклування та дитині (2 дітей),
  •  батьки яких перебували  в зоні АТО 3.
  • дітиінваліди .  У дитячому навчальному закладі розроблені заходи щодо забезпечення умов навчання, виховання, оздоровлення й соціального захисту неповнолітніх пільгових категорій. У нас навчаються й виховуються діти інваліди дитинства (глухі, слабочуючі).

Також,  забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюється виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності.

В дошкільному навчальному закладі введено в дію:

  •  правила внутрішньотрудового розпорядку:
  •  колективний договір;
  •  положення про преміювання;
  •  база даних, щодо тарифікації педагогічних працівників;
  • графік роботи працівників.

Планування діяльності дошкільного навчального закладу здійснюється згідно законодавчих і нормативних актів про дошкільну освіту.  При складанні річного плану керувалися Законом  України  «Про дошкільну освіту», програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», «Впевнений старт», «Інструкцією про ділову документацію в дошкільних закладах», Інструктивно-методичним листом МОН України «Про планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі», методичним листом МОН України «Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах» та іншими законодавчими актами держави і нормативними документами МОН України з питань навчально виховної роботи у дошкільних закладах.

Річний план роботи закладу складено на основі аналізу роботи за минулий рік; комплексного вивчення результатів, здобутків, цікавих педагогічних знахідок, труднощів та недоліків нашої роботи. До річного планування були залучені всі працівники закладу, враховуючи їхню кваліфікацію, творчі здібності, можливості, їхні запити, побажання зауваження.

З позиції системного підходу увесь навчально-виховний процес розглядається як цілісна, складна, динамічна система, основними складниками якої є вихователь, діти дошкільного віку, навчальна матеріальна база та відповідні умови.

Вивчення стану навчально-виховної роботи в дошкільному закладі, дає можливість зробити висновок, що вона здійснюється  на належному рівні та відповідно до нормативних документів про освіту.

У  закладі ведуться протоколи педагогічних нарад, в яких фіксуються прийняті рішення, також за результатами тематичних перевірок оформляються довідки. Управління науково-методичною роботою з педагогічними кадрами проводиться відповідно до нормативно-правового забезпечення.

Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового й духовного розвитку.

В закладі постійно проводиться робота по вивченню та впровадженню інноваційних освітніх технологій.

Педагоги нашого закладу щорічно проводять відкриті заняття для студентів педагогічного училища та з метою наступності між садочком й школою – для вчителів зош № 19. Вихователі  Прокопенко А.С.,  Нечипуренко Т.В., Поцибай Л.В.  провели цікаві інноваційні заняття на високому професійному рівні.   Крім того, враховуючи специфіку нашого закладу, ми,  двічі на рік,  приймаємо Полтавську обласну сурдологічну комісію. За організацію та проведення семінарів, всіх заходів, що відбулися в закладі хочеться подякувати вихователю-методисту Комаренко М.С., практичному психологу  Атамась Н.І.., вчителю-логопеду Корніловій О.І., музичному керівнику Цвелих О.Г. та іншим. Майже всі педагоги відповідально ставляться до доручених справ, ніколи не підводять, а навпаки - працюють на підвищення авторитету закладу, на створення його позитивного іміджу.  Дошкільний заклад заслужено користується попитом у населення, у нас навчаються й виховуються не одне покоління родин. Дуже приємно приймати в садочок тих людей, хто доброзичливо ставиться до педагогів, вчителів й до всіх працівників закладу.

Матеріально-технічна база закладу покращується, але проблем дуже багато. В минулому році ми пережили дуже важливі події, а саме: ремонт покрівлі закладу, який тривав з 31 травня по 31 жовтня 2016 року. В результаті порушення строку проведення ремонтних робіт  підрядником, від ливневих дощів постраждав 3 корпус закладу.  Там  фактично не було покрівлі й тому групові приміщення вкрилися грибком та пліснявою.  В травні 2016 року з 3 корпусу була знята покрівля й майже 3 місяця літа цей корпус був не захищений від дощів. Ремонтні роботи покрівлі розпочалися лише 31 серпня 2016 року. Другий поверх цього корпусу постраждав найбільше, тому старша й логопедична  групи  були змушені перебувати в інших приміщеннях. 29 листопада ремонт закінчився й фактично з 1 грудня 2016 року дошкільний заклад почав працювати в звичайному режимі.

Фінансовий звіт:

 Згідно Рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 23 грудня 2016 року «Про впорядкування фінансово-господарської діяльності закладів освіти м, Кременчука» заборонено  збір коштів з батьків учнів та вихованців в закладах освіти. Мною та вихователями закладу кошти на утримання закладу не збираються, фінансування відповідно до потреб здійснює департамент освіти. За цей період ми заключили договір й  придбали:

2210 9 (придбання товарів)

  • Канцтоварів    32 000 грн.
  • Іграшки – 10 000 грн.
  • Придбання посуду, м’якого інвентарю – 29550,00 грн.
  • Миючі засоби – 30000,00 грн.
  • Придбання господарчих товарів – 1500,00 грн. (віники, шкребки, рукавиці, щітки для фарба)
  • Придбали медикаменти у «Полтавафарм» 1232,00 грн.
  • Будівельні матеріали для ремонту приміщень «Бастіон+!» 9920,00 грн.
  • Придбання шпалер, клею, багету , самоклейки «Пожар» 11320,00 грн.
  • Люстри в «Люмені» 3430,00 грн.

2240 послуги

  • Інтернет   1800,00 грн.
  • Міська СЕС (лаб. обстеження до атестації робочих місць) – 691,94 грн.
  • КАТП (сміття) – 4300,00 грн.
  • Укртелеком ( зв'язок) – 1603,00 грн.
  • Ремонт плити, водонагрівача – 375,00 грн.
  • До комп’ютерної програми – 1700,00 грн.
  • Оплата проектно вишукувальної науково-технічної продукції ( тріщина) – 13124,40 грн.

Ремонт приміщень (спальня, туалет-умивальник гр. «Джерельце», 2 приміщення методкабінету – 14920,00 грн.

Проблеми закладу:

  • Триває ремонт 4 приміщень (2 кімнати методичного кабінету, туалету й спальної кімнати групи «Джерельце»
  • Потребує ремонту 2 приміщення туалетних кімнат на першому поверсі та
  • Потребує ремонту спортивна зала й кабінет психолога.
  • Ми знаходимося на порозі впровадження реконструкції (модернізації) дошкільного закладу, яка передбачає  утеплення фасаду, заміни вікон та дверей, системи  освітлення, встановлення вентиляції. 6  червня 2017 року відбувся тендер за державною програмою PROZORRO, на сайті zakupki. prom.ua на суму 12 565 610 грн. тендер виграла компанія « Рембудплюс». Вони виконають такі роботи  на суму 9 480 000 грн.

Активну позицію щодо зміцнення матеріально – технічної бази займають батьки. У нас є батьківський комітет, є дуже активні  й небайдужі батьки, які охоче допомагають вихователям створити найкращі умови для дітей. Батьки брали активну участь під час проведення робіт по підготовці до літа 2017 року. Слова подяка можна висловити батькам групи «Колобок», «Сонечко», «Ромашка», «Калинка».

       Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей – важливе завдання дошкільного закладу, а тому дотримання режиму дня – запорука збереження здоров’я дітей. Нажаль, не всі батьки розуміють значимість організації режимних процесів. Прийом в заклад за режимом закінчується  о 8 годині, а ми налаштовуємося на потреби родин й приймаємо дітей до 9 години ранку, а інколи й пізніше.

У дошкільному закладі використовуються всі форми фізкультурно-оздоровчої роботи: заняття з фізкультури, загартовуючи процедури, прогулянки, ранкова гімнастика, фізкультхвилинки на заняттях, коригуючи гімнастика, рухливі ігри, спортивні свята та розваги. Дана робота відображена в річному плані та планах роботи вихователів, сценаріях свят та розваг. У група здійснюється відстеження стану здоров’я дітей. Яке відображається в листках здоров’я та довідках. В літній оздоровчий період весь режим роботи планується з використанням максимального перебування дітей на свіжому повітрі. Збільшується на 10% витрати на харчування дітей в літній період, для придбання свіжих ягід, фруктів та соків, а значить батьківська плата теж зростає на 10%.

 Медичне обслуговування дітей ДНЗ здійснюється 1 дитячою поліклінікою м. Кременчука. Для надання першої медичної допомоги дошкільний заклад укомплектований усіма необхідними матеріалами, на які виділяється   кожного року з бюджетних коштів. Питання щодо організації охорони життя і здоров’я дітей постійно заслуховуються на виробничих нарадах, батьківських зборах. Профілактичні щеплення проводяться згідно з наказом МЗУ від 31.01.2000р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні». З’явилися випадки відмови батьків  від щеплень в ДНЗ.

Аналіз захворюваності проводиться щомісячно, щоквартально, за півріччя та за рік. 

 Аналіз причин захворюваності дітей, динаміки їхнього стану здоров’я допомагають виявити слабкі сторони в організації лікувально – профілактичної допомоги дітям і скласти план заходів спрямованих на покращення стану їх здоров’я, зниження захворюваності.

Останнім часом  проблема влаштування дітей в дошкільний заклад не є гострою. З введенням електронної реєстрації, батьки самостійно обирають дошкільний, залишають свої заявки на сайті, мають змогу відстежувати чергу, своє місця в черзі. Ми обслуговуємо мікрорайон вул.. Красіна,  Щеміловку, але звертаються до нас громадяни з інших районів міста. Прийом дітей в групи спеціального призначення здійснюється через електронну реєстрацію за наявністю висновків ПМПК.

 

 

Завідуюча ДНЗ № 32                                    Л.В.Малікова

                  

 

Форма входу

Пошук

Час

Радіо
Слушать онлайн радио


Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz