ДНЗ 32Середа, 22.11.2017, 06:51

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | "Перлинка" | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Опрос
Оцініть сайт
Всего ответов: 98

Погода

Ваша IP-адреса

                          Група дошкільного віку
«Перлинка»
 
 

"У «Перлинці» малюки  люблять гратись  залюбки.

І співати,  й танцювати,  ще  й  у  ігри  дружно  грати!!!"

 

 

 

 

 

Вихователь:
Капінос

Таісія Григорівна


освіта – вища

Спеціаліст вищої категорії

стаж роботи - 19 років

 

 

    

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

Атамась

Наталя Іванівна

освіта - вища

стаж роботи - 3 роки

 

 

 

 

   

Помічник вихователя:

Мудренко

Світлана Анатоліївна

 

 

 

 Кредо групи:

«Життя – це наш обов’язок творить,
 Де творчий кожний день і кожна мить»

 

 

Пам’ятка  батькам  першокласника

  1. Підтримайте в дитині його прагнення стати школярем. Ваша щира зацікавленість в його шкільних справах і турботах, серйозне відношення до його перших досягнень і можливих труднощів допоможуть першокласникові підтвердити значущість його нового положення і діяльності.

  2. Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими він зустрівся в школі. Поясніть їх необхідність і доцільність.

  3. Ваш малюк прийшов у школу, щоб вчитися. Коли людина вчиться, у нього може щось не відразу виходити, це природно. Дитина має право на помилку.

  4. Складіть разом з першокласником розпорядок дня, стежте за його дотриманням.

  5. Не пропускайте труднощів, які можуть виникнути у дитини на початковому етапі навчання в школі. Якщо у першокласника, наприклад, є логопедичні проблеми, постарайтеся впоратися з ними на першому році навчання.

  6. Підтримайте першокласника в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі обов’язково знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам’ятайте, що похвала та емоційна підтримка («Молодець!», «Ти так добре впорався!») здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення.

  7. Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, його учбових справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.

  8. Зі вступом до школи в житті вашого малюка з’явилася людина авторитетніша, ніж ви. Це вчитель. Поважайте думку першокласника про свого педагога.

  9. Навчання — це нелегка і відповідальна праця. Вступ до школи істотно міняє життя дитини, але не повинно позбавляти її різноманіття, радості, гри. У першокласника повинно залишатися досить часу для ігрових занять.

 

Десять заповідей для батьків майбутніх першокласників

  1. Починайте «забувати» про те, що ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Який ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі помити посуд».

  2. Визначте загальні інтереси. Це можуть бути як пізнавальні інтереси (улюблені мультфільми, казки, ігри ), так і життєві (обговорення сімейних проблем).

  3. Не ставтеся до дитини зневажливо. Не ображайте дитини в присутності сторонніх. Поважайте почуття й думки дитини.

  4. Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками і дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так ви зможете сформувати в неї правильну життєву позицію.

  5. Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення-запорука гарного навчання. Були в театрі (цирку, кіно) – нехай розповість , що більше всього сподобалося. Слухайте уважно, ставте запитання, щоб дитина почувала, що це вам цікаво.

  6. Відповідайте на кожне запитання дитини. Тільки в цьому випадку її пізнавальний інтерес ніколи не вгасне.

  7. Постарайтеся хоч інколи дивитеся на світ очима вашої дитини. Бачити світ очима іншого – основа для взаєморозуміння.

  8. Частіше хваліть вашу дитину. На скарги про те, що щось не виходить, відповідайте: «Вийде обов’язково, тільки потрібно ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що ваша дитина може все, потрібно тільки допомогти. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.

  9. Ніколи не порівнюйте свою дитину з сусідською, з її друзями, однокласниками. Порівнюйте з тим, якою вона була вчора і якою вона є сьогодні. Це допоможе вам швидше оволодіти азами батьківської мудрості.

  10.  Не будуйте ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причини ваших вимог, якщо  можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до вас тепер і в майбутньому

  11.   Ніколи не кажіть, що вам ніколи виховувати свою дитину. Це все одно, що сказати: «Мені ніколи її любити».

 

Орієнтовний зміст роботи з дітьми старшої групи 

щодо формування у них основ безпеки та норм поведінки

під час надзвичайних ситуацій

Пожежна безпека:
«Профілактика виникнення пожежі»;
«Причини виникнення пожежі (від сірників, несправного електро­приладу, бенгальського вогню тощо)»;
«Елементарні дії дитини під час пожежі»;
«Вміння користуватись доступними засобами пожежогасіння»; «Знання правил пожежної безпеки вдома та на вулиці»;
«Знання про роботу пожежних».
Дитина на вулицях міста:
«Знання про облаштування проїжджої частини вулиці»; «Орієнтування за світлофором та дорожніми знаками»; «Користування «зеброю», підземним переходом»;
«Правила поведінки в транспорті та поряд з ним»;
«Чіткі знання про правила катання на санчатах, велосипеді, іграх з м’ячем поблизу дороги»;
«Уміння знаходити вихід із ситуації, коли залишився сам на вули­ці»;
«Уявлення про роботу служби ДА1».
Дитина та природа:
«Уміння відрізняти найвідоміші отруйні гриби, ягоди, рослини від їстівних»;
«Температурні травми та самодопомога»;
«Засвоєння правил контакту з безпритульними тваринами»; «Уявлення про взаємозв’язок живої та неживої природи»; «Отримання твердих навичок поведінки біля водойми в різні пори року»;
«Отримання екологічних знань»;
«Формування свідомого розуміння залежності стану природи від діяльності людини».
Небезпечні предмети в руках у дитини:
«Формування навичок користування гострими, колючими та ріжу­чими предметами (швейне приладдя, столові прибори)»;
«Закріплення знань про небезпеку від вибухонебезпечних предметів (у тому числі петард)»;
«Уявлення про наслідки безпідставного користування ліками»;
«Знання про можливість ртутного ураження при пошкодженні тер­мометра»;
«Уміння користуватись скляним посудом та крихкими предметами».
Особиста безпека дитини
«Чіткі засвоєння правил спілкування з незнайомцями»;
«Знання про поводження біля балконів та відчинених вікон у бага­топоверхових будинках;
«Поведінка в ліфті»;
«Чіткі знання про номери екстреної допомоги: «101», «102», «103», «104»; набуття уміння викликати необхідну службу допомоги»;
«Знання про небезпеку під час самостійного користування газовими та електричними приладами»;
«Уявлення про небезпеку від ігор в небезпечних місцях (будівни­цтва, хащі)»;
«Уміння поводитись удома у відсутність дорослих»;
«Набуття знань про правила поведінки у натовпі»;
«Знання про небезпеку від гарячого (кріп, пар — опіки), та холод­ного (лід, сніг — обмороження)»;
«Поняття про повітряні електромережі та падіння проводів і небез­пеку ураження струмом»;
«Набуття навичок безпечного користування спортивним обладнан­ням».
Здоров’я дитини, емоції та конфлікти:
«Уміння налагоджувати взаємовідносини з однолітками, малюками та підлітками, визначати відповідну формулу поведінки»;
«Запобігання отруєнням»;
«Ідентифікація себе як особистості»;
«Уміння справлятися зі своїми страхами та негативними емоціями»;
«Початкові знання про функції свого організму»;
«Засвоєння профілактичних заходів у боротьбі з захворюваннями»;
«Знання про небезпеку бруду та профілактику захворювань»;
«Розширення валеологічних знань»;
«Формування свідомого ставлення до занять фізичною культурою».
Цивільна оборона та надзвичайні ситуації:
«Засвоєння теоретичних та практичних навичок безпечної поведін­ки в екстремальних умовах»;
«Отримання уявлень про поведінку під час стихійного лиха (повінь, злива, гроза, ураган, землетрус тощо)»;
«Знайомство з первинними знаннями про радіацію»;
«Засвоєння практичних навичок найпростішої само- та взаємодо­помоги»;
«Уміння реагувати на сигнал “Увага всім!”»;
«Знання про Чорнобильську катастрофу та її наслідки».

 

 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


 

Форма входу

Пошук

Час

Радіо
Слушать онлайн радио


Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz