ДНЗ 32Понеділок, 23.10.2017, 03:52

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Виховання посидючості у дітей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Опрос
Оцініть сайт
Всего ответов: 96

Погода

Ваша IP-адреса


«Виховання посидючості у дітей»
 
     Чи може Ваша дитина тривалий час займатися однією справою?
     Чи достатньо вона терпляча?
     Чи готова вона до занять у школі?

     Фундамент посидючості – це увага, пам’ять, воля. Увага та пам’ять у дошкільників не довільні, ненавмисні. Діти легко відволікаються. Утримує увагу тільки те, що цікаво: рухливий об’єкт, новизна, яскравість, подив, задоволення. З віком підвищується стійкість уваги, до його підтримування долучається воля. Діти 2-3 років здатні займатися однією справою 27 хвилин; 3-4 років – 50 хвилин; 4-5 років – 83 хвилин; 5 -6 років – 96 хвилин.

Ми, дорослі, можемо виховати у дитини посидючість.   Як?

   Враховуйте   вік дитини, не вимагайте більше, чим здатна дитина;
   Вправляйте дитину у посидючості, вимагайте доведення справи до кінця;
   Раціонально чергуйте види діяльності ( праця, відпочинок, гра);
   Допоможіть «побачити» майбутній результат, ставте мету;
   Викличте бажання, покажіть дитині його вигоду;
  Не створюйте ідеальних умов: задоволення від зробленого тим повні-ше, чим більше надано зусиль, ставте проблемні ситуації, сперечайтеся з ним, створюйте помилкові ситуації, підштовхуйте до пошуку;
   Якщо мета перед дитиною завелика,- розбийте завдання на етапи :факт «перемоги над собою» повинен бути присутнім, закінчувати будь - яку справу;
   Щоб дитина не кинула справу, як тільки спотикнулася,  підтримайте її допомогою чи схваленням;
   Підсумкове схвалення корисне лише тоді, коли дитина доклала зусиль;
   Викличте позитивні емоції, використовуйте пісні, жарти, відверті бесіди, вчить  правильно реагувати на оцінку завдання; 
   Не карайте за невміння, незнання,- навчить, поясніть;
   Вчить запам’ятовувати за аналогією, підводячи під систему, виділяючи опорні пункти;
   Збільшуйте об’єм уваги (спонукайте до заняття зображувальною діяльністю одночасно з переглядом телепередачі, чи слуханням казки);
   Перетворіть слово на засіб керування та контролю ( вчить у словах надавати собі інструкцію, коли даєте доручення, запропонуйте його повторити).
Форма входу

Пошук

Час

Радіо
Слушать онлайн радио


Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz